SYSKONKÄRLEK



Igår ringde bror johan! Var verkligen kul att prata med honom, händer inte ofta så vi hade en del att prata om!:)
Sen idag så kom ett paket hem till oss som ida påstod vara mitt trots det var adresserat till ida..Öppnade det och fann Lars winnerbäcks bok med 112 sånger och 3 foton som bror Nils hade skickat!! GISSA OM JAG BLEV GLAD!! Den där boken är nått jag velat ha huur länge som helst, älskar även att den är begagnad (han budade hem den på tradera), gamla böcker är dom bästa! Alltså världens bästa brorsor!!

Fick världens energi efter jag fått boken så intervallerna gick bra och njöt verkligen av det fina vädret under vilan!! Älskar att bo söderut när det blommar fint redan i mars!
Idag står stan, solning å mat på fias tak och fest + vårkravall på schemat! Livet är BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0