Rekordsträcka!




Igår övertalade Siri mig att springa 8km. När vi kom hem så räknade hon ut att sträckan var 9.6km. Jag är lite skeptisk till om det kan stämma, men om det gör så är jag överlycklig- nästan 1mil!! Har aldrig sprungit mer än 6km tror jag:) Sjukt nog så kändes det som om det var lättare att springa den långa sträckan för man ställer in sig psykiskt på att det kommer vara det jobbigaste jag någonsin upplevt!
Fint väder är det här i norpan så vi fortsätter med back-intervaller idag och jag kommer mest troligt att spy. Men faan så skönt det är när man klarar av saker som man aldrig trott att man skulle! Sen blir det att jobba kväll och hoppas på att avdelningen är fylld med patienter så man har nått att göra!

Kommentarer
Postat av: emma

Grymt jobbat Lerner med löpning. Förstår dig helt hur nöjd man blir när man har sprungit långt och tyckt det har gått bra. Vart sprang ni någonstans?

2012-03-22 @ 20:08:22
URL: http://emma86.spotlife.se
Postat av: elin

du är du BRA!!

2012-03-23 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0