Nästan som en avskedsmiddag




Hängt med dom bästa mupparna ikväll! Bjöd på påskmiddag och självklart åt man tills man kände sig gravid,igen. Imorgon sätter jag mig på planet hem och överaskar mina föräldrar,igen, som tror jag ska komma på fredag! Det blir så mycket roligare att överaska, är lite av min grej. Blir hemma i 10 dagar och det ska bli så himla skönt! Tror 10 dagar blir perfekt,sen kommer jag längta tillbaka till norpan och alla mysiga muppar!
känns som om jag ska flytta/resa utomlands eller nått...glömmer att norrland faktiskt ligger i sverige och att telefonen fortfarande fungerar där uppe.

Hittade btw några gamla bilder som togs innan en utgång, ser bra ut måste jag säga.
HADEE<3

Kommentarer
Postat av: emma

Ha det så mysigt hemma :)

2012-03-28 @ 08:35:09
URL: http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0