Jag är namnet som du har på armen




Läkemedelsberäkningtentan gick inte alls som jag hoppats på. Eftersom man måste ha alla rätt så kändes det rätt kört när jag inte klarade att lösa alla uppgifter klart...MEEN på nått sätt så är jag ändå så LYCKLIG just nu. Känner inte alls ångest över tentan, man borde kanske ha det men jag vet att jag tar den nästa gång.
Det var som om en stor klump försvann igår direkt efter tentan. Jag kände mig så himla lycklig.
1. Vädret är KANON- skinnjacka och solglasögon på!
2. Jag har så sjukt många underbara person omkring mig att jag blir alldeles rörd ibland när jag tänker på det
3. Gårkvällen blev lyckad med spa och mysfest hos sir&ingrid
4. Jag är inte alls bakis utan började plugga kl 11 idag (och tycker plugget är kul igen!)
5. Denna dag har vi väntat på i snart ett år...det är dags för Festrundan då vi går runt till 4 lägenheter där varje ställe har förberett sitt tema. Jag och Fia ska ha dragshow och det ska bli så hiiiimla kul!
6. Snart får jag träffa elin och världens bästa trio åker till Berlin!
7. Jag åker hem i nästan 2 veckor under påsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0