Tatuering



Har funderat länge på göra en tatuering. Jag ångrar bittert att jag inte gjorde Jordan-märket i Thailand, men fegisen fegade ur. Sista tiden så har jag blivit mer och mer sugen på att göra en liten och idag dök en idé upp som hittils känns utan tvekan bäst.
Sommaren 2006 kommer jag nog aldrig att glömma. Jag har haft så otroligt många bra somrar efter det men den kickade som igång livet tror jag! Sen dess har jag varit "överlag" lycklig med livet och det blev som komplett och jag hittade mig själv. Töntigt det låter när man skriver det, men innan det året så var allting lite fram och tillbaka. Min närmsta vän Lina och jag började på olika skolor, man skulle hitta nya vänner, man visste inte riktigt vem man var, kärleksbekymmer, tonårskriser osvosv.

Så iaf, 2006 är ett minnesvärt år. Och det är även U2s låt One som vi spelade hela sommaren:) Fick ett armband av ella för nått år sedan där det står "we´re one" och funderar på om det ska få bli min första tatuering! Nu ska man bara hitta nått ställe och verkligen bestämma sig, vilket jag brukar ha otrooligt svårt att göra:) Det känns som om jag kommer vilja ha den texten kvar hela livet utan att ångra sig en sekund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0