Nyårs!


(Har inte fått in bilderna på datorn än så blir en midsommarbild istället..)


Nyårs blev FANTASTISKT bra! Middag med så otroligt många härliga personer där vi hann med lekar,dans,uppträdande,"års-resumé" och annat gött. Insåg att man är så lyckligt lottad som har en grymt bra gäng både i norpan och i skell. Man trivs på båda ställena och det är så skönt att komma hem till skellefteå och veta att vänner som man haft när man bodde här fortfarande finns kvar. Det är ganska fint tycker jag.
Nyårs fick med det mesta iaf och jag är så himla nöjd med dagen/kvällen & natten! Kl 4 däckade jag och ida på sofforna hos mig och började denna dag med att trycka pizza. Efter det var man tillbaka i matchen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0