Jag är synsk. eller nått


Sista måltiden hemma. Mormor vägrar vara med på kort. Johan leker 15 år. Nils ser ut som han är 15 år. Pappa har fullt upp med tårtan. Mamma-typ ändå!


1. SAS och jag är inte vänner. 200 kr för extra bagaget.
2. Sj var i tid för en gångs skull. Tyvärr var ju inte SAS det så allt sket sig ändå,missade tåget hem.Köpa ny biljett.
3. Löste det med att jag sov i sthlm
4. Sov alldeles för lite, klockan ringde 07.00 och jag var död eftersom jag inte fick mina 10 timmars sömn.
5. Morgontåget till nkpg
6. Svettades som en gris eftersom jag släpade på 35 kg packning.
7. Kom i sista sekund till seminariet som jag inte var så förberedd till.
8. Var så hungrig att jag mådde illa. Löste detta med Icas macka+ lisas macka eftersom vi ej har någon mat hemma.
9. Kände mig som en person som det bara skrek "hej kom och hjälp mig" om.
10. Mitt liv är iaf inte långtråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0