dansa fastän hjärtat brister




Igår tjockade vi oss i soffan med x antal kg godis chips och thai-mat! Påbörjade vårat Harry P maraton och hann beta igenom de 2 första filmerna. kl 2 ramlade ida in med hennes vänner (kändes lite konstigt att det var jag som satt i mjukisar en lördagkväll) och jag kom inte i säng förrän 3 och kollade sist på klockan när det slog 4.
Idag är min hals riktigt irriterande eftersom den bestämt sig för att täppas igen. Tack säger jag.
Blir en morgonpromenad med ingrid snart sen plugg inför morgondagens tenta. Tentaplugget känns som ett skämt. Jag har aldrig tagit en tenta så chill som denna tror jag, men det är hyfsat simpel. Man ska bara komma ihåg allting och fatta allting! Upp till bevis imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0