catchiiiiiing

1. Sj och jag är inte vänner. Har aldrig varit vänner. Kommer aldrig bli vänner.
2. Jag och packning är dömt till misslyckande. Åker till nkpg efter 2 veckors semester i skell med 35kg. Inga konstigheter alls. Bara lite överkilon som sitter fint i plånboken.
3. Jag fattar ingenting av skoluppgiften och har typ bestämt mig för att jag inte kommer fatta den heller.
4. Det snöar sjukt mycket här och jag vet exakt vad som kommer hända när jag ska ut med bilen. Jag kommer köra fast.
5. Jag hittar inte mitt underställ.
6. Jag är för tjock för mammas täckbyxor. Dock ej så oväntat.
7. Jag började dagen med att spilla mjölk över hela mattan.
8. Jag kommer fram 23.30 ikväll till nkpg och ska upp 9. LYCKA TILL! Gjorde ett försök idag och visste knappt vart jag var när klockan ringde 09.00.
9. Mest troligt så kommer flyget bli försenat.
10. Är 99% säker på att Sj kommer klanta sig och ställa in mitt tåg ikväll. Tåget som är det näst sista som går. Blir tvungen att vänta till tolvslaget mest troligt.

BRA START PÅ DET NYA ÅRET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0