februari är helvetesmånaden som blir bättre och bättre

Jag har börjat gilla februari. En månad som bara skriker "ta tag i ditt liv" och det känns som det är välbehövt. Har ju haft det sjukt glassigt december och januari så min kropp och hjärna behöver komma igång.

Träningen är i full gång! Varit på skitbra spinning & aerobicspass, kört tills jag nästan spytt på crosstrainern och trots det är så jäävla tungt så kan man inte sluta le. Speciellt på aerobicspasset..ledaren är heeeelt fantastisk och har bara peppmusik och man kan inte låta bli att le för det är så himla kul!
Maten har jag börjat inse att jag måste ta tag i. Istället för att äta mig spymätt (som jag nu märkt att jag gjort Hela mitt liv eftersom jag är hungrig konstant nu när jag slutat med det...) så ska jag försöka äta lagomt och inte hetsäta. Detta är något väldigt nytt för mig, med tanke på att jag varit extremt glups hela mitt liv. Och då menar jag extremt. Jag har världens sockersug och mår dåligt av att befinna mig på Ica när jag vet att jag inte får handla godis. Magen knyter sig liksom när den ser chokladhyllan som nästan är märkt med "Matilda". Herregud.

Imorgon börjar skolan på allvar och innan jag somnar ikväll ska jag ha sorterat upp alla lösa papper i pärmar och börja terminen med ordning.

Konstigt nog så är jag sjukt taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0