Kusin anna 30 år!



Blev att jag åkte till sthlm över helgen, och ångrar det inte en sekund!
På fredagen blev det mysig middag med nått glas vin med Nana & kristoffer. När de gick och la sig så mötte jag upp Siri och hennes vänner för några öl, gillar verkligen att gå ut och snacka på olika barer i sthlm, lite mera liv där än vad man är van med!
På lördagen bänkade jag mig på mitt favoritställe i sthlm- stadsbiblioteket- och pluggade. Sprang en stund på stan för att hitta den pefekta 30-årspresenten, LÄTT GJORT! Blev tillslut ett jättefint halsband iaf!
På kvällen så var det 30-årskalas och det blev heelt fantastiskt! Massa go mat, jättemånga från släkten som jag inte träffat på länge, sen avslutade jag kvällen med min kusin och hennes 2 vänner i en mysig lägenhet där vi satt och drack bubbel och pratade flera timmmar. Sjukt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0