Helgens karaktärer



På fredagen ska jag vara Richard gere och Lisa ska vara Julia roberts (när hon spelar hora) i pretty woman! Vi ska även vara toastmasters, vilket vi tycker kommer bli hysteriskt kul! Frågan är bara om någon annan än vi kommer skratta...



På lördag är det Harry Potterfest i Linkan och jag och ida kommer som Dobbi x 2!


Imorgon kl 8 skriver jag tenta i statistik! Pissnervös är jag, ska lägga mig och läsa 1 timme nu så allting sitter. Faan vad jag vill klara den här tentan! Efter det är det heeelg, vilket betyder att jag redan bokat in en massa. Tror iaf att det kommer bli en sjuuukt bra helg med maskerader åså får jag träffa skelleftebrudar som man längtat så efter! KING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0