DÅÅÅÅÅÅLIG STADSEST 2012!

Förra året blev jag SJUKT glad när jag fick veta att Timbuktu och Robyn skulle komma till stadsfsten. Tänkte att det här är året som skellefteå lyser med sin festival, sen återgår dom väll till e-type,ace of base osvosvosv...
Nu ser jag att både Winnerbäck OCH Maggio kommer!!!!!!!!!!!! Och matilda är sååå nöjd att hon nästan spricker! Har inte lyssnat så mycket på lasse sista året, men han kommer alltid vara världens bästa lasse. Hans låtar är förknippat med så många bra minnen, jag kommer nog stå längst fram och böla.
Sen Maggio...Satan i gatan, mitt hjärta bloder, 17 år osvosv...åh hon är GRYM och jag kommer vara övertaggad att jag är rädd att jag inte kommer få mig in på området!

Jag kommer vara i Narvik hela juni och juli för att jobba som undersköterska. Dock så kommer jag åka hem denna helg (elin du måste vägra jobba) för det är värt varenda minut på tåget! Det tar trots allt bara 10 timmar till skeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0