Tillbaka i norpan!

Jag är så sjukligt trött. 10 timmars resa igår. En helg med lite sömn. 11timmars pass på ambulansen idag. Jag behöver sömn, kan inte tänka klart alls! Dagen på ambulansen var inte lika dramatisk som på tv. Inga hjärtstopp där folk flyger 10meter upp när man ska få igång hjärtat igen. Inte heller någon skrikande patient som var nära döden. Men ändå himla intressant och jag hade världens bästa handledare som var grymt pedagogisk och härlig!
Skönt att vara tillbaka i norpan iaf, sova i sin säng och få vara själv litegrann. Haft en underbar vecka i skellefteå men kände att det räckte med 10 dagar och nu ska det bli kul att träffa alla och vara tillbaka på praktiken!
Nu ska jag jobba, träna och mysa med brudarna i sinne! Sen väntar Lund, whiiihooo:)

Kommentarer
Postat av: soffan

ja bäst att dra från stan kände jag, blev ju som så dålig stämmning där i sluet hahaha. Hade iaf sjukt kul , blir repris i lund. ( utan all trängsel, kanske)

2012-04-10 @ 22:06:42
Postat av: tilda

hahaha ja jag kände att man har nog varit mer älskad...Verkligen dags att lämna staden! men i lund så får man göra sådär så det blir bra med en repris;)

2012-04-10 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0