TA MITT LIV

1. Trodde jag skulle få sluta 3 idag från praktiken. slutade 18.15.
2. Spöregnar så tar bussen hem.
3. Kliver av bussen och märker att jag tappat min börs (sa "plånboken" för första gången i mitt liv när jag ringde och efterlyste den bara för att vara säker på att han skulle fatta) på bussen.
4. Märker att jag inte har min hemnyckel. Den hänger kvar på låset på jobbet.
5. Kl är 19 och INGET av de saker jag planerat har jag hunnit checka av.
6. Får tag på östgötatraffiken. De har hittat min börs.
7. Jag går till Sats för att träna bort min upprördhet.
8. Går till fia och får äta en macka och bli på bättre humör.
9. Hemma nu, har kvar; skriva klart rapporten, packa klart, laga käk och sova.
10. Imorgon kommer jag skratta åt detta. Dock gjorde jag INTE det idag kl 19 när jag märkte hur min dag bara rasade!

Nått positivt med dagen är att jag haft min slutbedömning och det var en välbehövd boost! Kommer verkligen verkligen sakna alla på praktiken och själva jobbet!

Imorgon: LUUUUUUUND!! Roadtrippen startar från norpan kl 09.00 och det kommer bli fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha, älskar jämförelsen av våra båda senaste inlägg. en bra & en dålig dag! puss på dig, ha det bäst i lund nu!!

2012-04-27 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0