drömmer mig bort stundtals



För det mesta så har jag det helt fantastiskt här i Skellefte, men då och då blir det snökaos och jag kan inte undvika att längta som en tok till Valborgs!! Roadtrip, lund, köpenhamn(?), valborg, rosé, sol (!!!!), shorts, underbara personer och GLÄDJE!

Dagarna här i norr består av att äta lunch/fika med vänner i stan, slappa med familjen och ta promenader och springturer med simba! Springturerna är dock utan simba, han börjar bli gammal och klok..vet att om han inte springer på så får han inte följa med ut nästa gång..

Ikväll invigs påskmat och sedan ska jag till Olles för att ta en öl och se slutet på hockeyn, som är i Centrums centrum här i stan! Gillar när skeå är som gamla vanliga skeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0