"Wanna dejt me?"

Har inte hunnit skriva nått om new york än. Kanske för att det finns så mycket att skriva och jag tar mig inte tiden. Iaf så var det världens bästa resa med de 2 finaste av de finaste! Shoppingbudgeten översteg själva total-res-budgeten, fick en hårklippning och manikyr på det äckligaste stället i new york-blev dock väldigt nöjd!, åt alldeles för många hamburgare, åt den bästa frukosten med färska jordgubbar och blåbär varje morgon, vinkade in mer taxibilar under 7 dagar som jag gjort under mina 22 år, letade efter braiga nattklubbar i flera timmar, var på en sjukt nice nattklubb på ett tak med den finaste utsikten, blev idas bitch (som vanligt) samtidgt som elin försökte lära mig att "ta-ingen-skit"..gick ju sådär, såg mamma mia på broadway som jag är förälskad i, åt den bästa bullen i mitt liv, vinlunch, strosade runt i mysiga kvarter, såg en riktig street-basketmatch in tha hood,  vandrade brooklyn bridge fram och tillbaka, träffade otrooligt många trevliga amerikaner, såg METS spela efter 2 timmars försening, jordbävning som vi missade, myste med mina brudar...ja jag kan fortsätta ett bra tag till! Summan av allt är iaf att det var en heelt fantastisk resa, TACK flickor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0