Välkommen hem



Köket. Har inte hunnit köpa stolar ännu så våra puffar (som samtidigt är bäst förvaringsplace)  fick agera som stolar. Invigde matbordet idag och åt kycklingsallad,mööms! Är förövrigt medveten om att gardinerna ej är upplagda ännu.. Som sagt, inget är riktigt klart.




Del av mitt rum



Lite suddiga bilder men här har ni en del av våran lägenhet och mittt rum, som inte är klart, men jag börjar närma mig nöjd! Önskar mig en lampa och pall från Ikea som jag ska ha som sängbord. Sen ska jag sätta fast sängramen (bara trätt på ett tyg över en kartong och lutat mot sängkanten). Tavlor ska upp! Sen väntar jag på min klädstång som jag verkligen verkligen ser fram emot att hämta ut! Plus en massa andra småsaker såklart men ja, pusselbitarna faller sakta men säkert samman för oss på tunnbindargatan!
Ida har varit här hela dagen och vi har försökt oss på en expedit-bokhylla från ikea ( tack Ikea föresten för att ni gör dom så fruktansvärt jobbiga att sätta ihop), insåg tillslut att vi behövde hjälp. Tragiskt men sant. Det är väll här en kille till roomie skulle passat bra? Ida är dock den som fixar sånt i detta hushåll, hon är snäppet( eller några hundra snäpp) bättre än mig på sånt!

Annars så har vi ett idol, ätit glass och myst ikväll! Imorgon återvänder jag till det verkliga livet och ska jobba istället för att glassa hemma hela dagarna. Så jobb imorgon till 21.30 sen jobb morgon på torsdag sen har jag låånghelg,GÖTT!

Kommentarer
Postat av: elin

men myyyyyyyyyyys! Känner ännu mer att ni måste va min avlastningsfamilj nu!!!

2011-09-28 @ 16:28:58
Postat av: Jennifer

Men åh, jag har ju berättat att en av mina största dolda talanger är att skruva Ikea möbler! Ring mig!

2011-09-28 @ 20:09:58
Postat av: Anonym

KOM HIT JENNIFER NUUU!!!! Det går åt h-vete, på rikt! ta ledigt i helgen btw och kom på feeest, jag vet du vill;)

2011-09-28 @ 23:00:46
Postat av: tilda

Jaa elin, du vet att du ALLTID är välkommen!:) Kom ihåg att vi bara är 3 timmar ifrån varandra!!:)

2011-09-28 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0