Man måste dö några gånger innan man kan leva

Bästa dagen på praktiken! Hade hand om 3 patienter och jobbade i stort sett hela dagen själv med dom. Fick verkligen känna hur det känns att jobba som ssk och det är så himla kul! Sen så tycker jag om att jobba helg, mysigt när det är mindre personal, blir som tightare gäng.  Eftersom en del patienter blir hemskickade under helgen så har man på nått sätt extra mycket tid, trots mindre personal, som man kan sätta sig ner hos någon patient och prata (om det nu inte händer nått dramatiskt så det blr kaos).

Nu är jag typ tröttast i världen så ska soooova. Trodde jag skulle få sovmorgon men min hyresvärd plus målare dyker upp imorgonbitti och ska snygga till våran lägenhet..aja, vi är tacksamma över att vår hyresvärd är så snäll som verkligen ville fixa alla småfel i läggan.
Jag är iaf nöjd över att jag bara jobbar 2 dagar denna vecka, hur jääääääääääkla nice är inte det!?!






Soffiproppen och jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0