Hugos

Sjukt bra kväll igår! Lisa hade gjort världens godaste middag med kyckling,potatis i ugn och en galet god sås till! Sen blev det tårta som också var för bra för att vara sann. Efter ca 3 krossade vinglas pga klantiga gäster (jag tar på mig ett) så gick vi ut och självklart så kan jag inte bara gå till ett ställe. Vimsade runt och gick tillslut in på Hugos där vi dansade tills stänging, ett tecken på att det varit en bra kväll!
Idag så mår jag ändå bra, blev lugnt trots allt. Ska jobba idag 14-21.30 sen börjar jag imorgon 06.45...känns lagomt kul. Jag har iaf spenderat några timmar nu oj plöjt igenom inredningssidor för att komma på vad jag ska göra med mitt rum. Inflyttningsfesten är på lördag om 1 vecka så då känner vi att vi gärna vill ha kommit en bit ändå! Så imorgon efter jobbet eller på tisdag far jag och ida till Ikea. Tråkigt egentligen med ikea men får väll bygga upp en grund därifrån och Erikshjälpen sen hitta gósaker allt eftersom!
Nuuu måste jag ta tag i mig och kanske kasta mig in i duschen.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0