hos soffipropp

Lite för mycket som händer just nu. Bor lite här och där, dock är det väääldigt mysigt att bo hos mina vänner, och har resväskor lite här och där. Mitt i allt så är det sjukt mycket i skolan. Jag har inte hunnit plugga i närheten av det jag tänkt idag meen jag har kollat upp lite saker, beställt böcker för 1800 fina kr och planerat lite. Så kaos Ja.

Ikväll har jag flörtat till mig en sängplats hos sofia och imorgonbitti åker vi till ikea för att fylla läggan med lite fina möbler:) Hittade btw en walk in closet i ett av våra rum idag i nya lägenheten, den såg vi inte när vi var på visning! vi får se vem som får rummet först, jag eller ida:)
Imorgonkväll blir det invigning av lägenheten! Ska sitta och dricka vin med klassens bästa på golvet bland kartonger och resväskor sen utgång, myycket bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0