hata ikeagrejer!

At handla på ikea är kul. Men nästan bara panikågestattack framkallat om man har för kort tid på sig. Sist ut ur butiken var jag och ida, och märkte när jag kom hem att jag glömt mitt nya påslakan som skulle göra mitt rum. Vi var helt döda när vi körde hem till norpan och dumma som vi är så sätter vi oss och monterar ihop grejerna när vi kom hem. Ida fixade ihop matbordet och skulle ställa in det i köket. Men nej. Bordet kommer inte in genom dörren till köket. Då gav hon upp. Helt förståeligt. Jag satt själv och skruvade ihop en liten pallstege. Självklart krånglade den också och jag svor ett x antal gånger. Nu är den iaf klar och jag ska gå och lägga mig för jag är tröttare än vad jag brukar vara på föreläsnigarna..och då brukar det bara sluta på ett sätt. Tack och bock för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0