en vacker dag

Gud vad jag borde räkna matte. Jag är ju kass! Har istället skrivit CV och skickat in till personlig ass.företag. Funderar på att skaffa mig ett extrajobb så jag kan beta av lite lånade pengar och ha råd med att köpa en öl på trappan 1 vecka innan CSN kommer.
Sen har jag prata med fina ella, försökt ta igen den senaste månaden typ:) Annars har jag tittat på onödigt många bloggar, planerat veckan..

Helgen blev iaf super! Sminket är fortfarande kvar och jag fick traska hem imorse från Sofia i trasiga klackar och klänning. Börjar bli en klassiker det där! Sofia är dock väldigt bra att traska hem med från krogen. En typisk kväll när vi kommer hem från krogen ser ut ungefär såhär: Hon pratar. Pratar ännu mer. Blir mer och mer upprörd över något. Jag lagar mat. Vi äter mat. Hon pratar medans hon tuggar. Jag förflyttar mig smidigt närmare och närmare sängen. Hon sitter kvar vid bordet och pratar. Jag kryper ner i sängen. Hon pratar. Jag somnar. Hon blir sårad för att jag somnar medans hon snackar. Vi vaknar och skrattar åt gårkvällen i några timmar och äter lyxfrukost!
NU ska jag plugga effektivt i 2 timmar (smart idé med tanke på tentan som är imorgon) och sen kommer hon hit med pizza!! Kl 8 ska vi träffa min sambo och se basketfinalen på en pub där siren jobbar, myssöndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0