wanted



SNYGG och SKÖN, typ ändå! Från zara och kostar ynka 249kr!



Väska från Whitney Ports BikBok kollektion som jag älskar. Perfekt som weekendbag!!



Vad sägs om att flytta till New york, slänga på sig en snygg, enkel vardagsoutfit och klämma in fötterna i dessa en vanlig onsdagseftermiddag!? Ingrid hatade dom, jag kan förstå hennes tänk. Dock så är jag kär, äntligen hittar jag ett par skor som jag gillar och  som inte ser ut som alla andra som redan finns i garderoben!


Skor från DinSko, mums!



En bra jobbdag där vi fick sluta 2 timmar tidigare än tänkt, följt av en underhållande stanrunda med ingrid (min stränga budget och hennes pengar skiljer sig liiite lite...) och nu ska jag plugga. var det tänkt.Lie svårt att fokusera känner jag....speciellt när man ska dricka öl om 30 min. Blir lite onsdagspub med några godingar i klassen!
Sovmorgon imorgon! Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0