Viva la fiesta, viva la noche

Ibland kan lösningen på livets bekymmer kallas för Siri. Haft en fantastisk helg!
Fredagen bestod som sagt av att gå upp 10kg genom att äta och ta det lugnt. Lördagen blev hur bra som helst! Festen var överaskande bra, träffade en massa sköna människor! Äntligen så hamna jag på en fest där vi hade så jäkla kul att vi sket i att gå ut och dansade kvar hela natten på festen! Fick lära mig lite latinomoves, sög totalt mest troligt, men kul var det. Försökte glänsa med mig spanska, sög mest troligt där också. Kl 6 insåg att vi kanske skulle sova trots allt..vi hade ju missat båda tågen som vi hade planerat att ta så vi fick låna en soffa. Väckte siri som jag sov skavfötters med (fick ett x antal sparkar i ansiktet inatt) och vi gick 5 hela km in till stan för att frossa i oss pizza. Vi kryddade på våran "uteliggare-look" med att sitta på marken och äta pizzan på perrongen.
Resten av dagen har bestått av 1 hel timmes plugg. Mat från Spicy hot. Satc-avsnitt i några timmar som vi (läs jag) både skrattade och grät till ( det är ju så sorligt ibland!!). Siri insåg då att vi behövde lyxa till denna söndag med några drinkar. Sagt och gjort; grävde fram drinkmixar och några cosmopolitan slank ner. Ibland behövs det  och ibland får man trots är söndag.

Imorgon börjar vårat nya liv. Det var därför vi hade en frossarhelg. Imorgon är det ett steg närmare till beach 2012!



Träffade en asskön tjej från Mexiko som gick verkligen in för att föreställa en "Galaxy"! Fick henne att snusa för första gången i hennes liv...reaktionen efter 10 min var " oh fuuuuck what is this, I'm so fucking high!!":)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0