letting go is hard, but sometimes holding on is harder.

Tog ett jobbigt beslut igår. Det kommer leda till att mitt jobb som sjuksköterska kommer bli mycket bättre. Jag kan göra alla mina praktiker utan problem. Det kommer dock göra mitt privatliv lite tuffare. Smällen kommer att komma om någon månad men jag måste lära mig att stå för mina beslut och leva med konsekvenserna. På ett sätt så är detta något som kanske är lika bra att göra. Finns någon tanke med det också, kanske underlättar mina veckor i norr. samtidigt som det gör dom så mycket jobbigare.
Åh ja, beslutsångest svar ja. Men nu har jag bestämt mig och ska sluta väga för och nackdelar, för det har jag gjort ett bra tag!

Nu ska jag hoppa in i duschen (haft ettt svettigt afro powerdancepass) och därefte bege mig till Sofia där vi ska mysa och jag tänkte snarka där inatt också...får se hur populär jag är imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0