Geek

Så sjukt härlig fredagkväll! De senaste helgerna så har fredagkvällarna slutat med några glas vin sen utgång. Ikväll så har jag och sirpan lagat middag, tänt en massa ljus, ätit 5kg godis och 5 liter cola, sett fotboll,idol och satc. Känns så himla bra att vakna imorgon och inte vara bakis utan faktiskt kunna använda lördagen till något värt! Ni som vaknar imorgon stenbakis och läser detta kommer välll hata mig för att jag säger så..

Är en riktig tönt som älskar att planera lediga dagar ( så de i slutändan inte är "lediga"). Så imorgon blir det sovmorgon, långpromenad, plugg, stan för att köpa alkohol och brillor för kvällen, fix med siri sen iväg till linköping för en födelsedagsfest hos en aningens speciell spanjor. Det skulle tydligen vara maskerad så vi har letat hela kvällen efter den perfekta utklädnaden. Det ska börja på "G" och eftersom jag längtar efter att få sätta på mig vanliga kläder så röstade jag på "girls". Siri tyckte inte att den idén var så kreativ..konstigt tycker jag. Vi kom iaf på den bästa idén: eftersom det är utbytesstudenter som pluggar läkare som har festen så måste vi självklart driva lite med dom..det blir alltså Geek doctors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0