Dom kommer kliva på dig igen

Pluggperioden har nu börjat. Tänkte starta igång redan nu så jag fixar den här tentan, då kan jag ju säga att jag kommer fira som aldrig aldrig aldrig annars!
Känner dock att min vardag inte riktigt kommit igång som den ska ännu. Har inte fått fullständig ordning i rummet, fortfarande ont om förvaring för mina kläder. Träningen går i  perioder och det är för mörkt för att springa på kvällarna där jag brukar springa. Har 2 veckors gratisträning på sats och ett annat ställe som jag ska börja utnyttja nästa vecka då jag kan träna hela veckor.

Nu har jag iaf slängt i mig middag (keso och fisk, elin du har smittat av dig med din kesoförälskelse) och ska vidare till Siri och ingo för att se lite film och mysa. Längtar som en tok till torsdag då tåget bär av till stockholm och jag får äntligen träffa min fina famlj!! Stunder som dessa så behövs det verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0