Det regnar män

Det regnar ute. Jag har ätit lunch och middag där jag tagit bort kolhydraterna. Och jag är hungrig, så hungrig. Istället för att äta så ska jag ut och springa med Sofpa. Hur ska jag hitta åt motivationen till det??? Får försöka tänka på de där kantarellmackorna vi äta sen...och beachen 2012. Och slå på högsta volym med lite taggmusik- Flow ball med Maskinen!

Haft möte med Sektionen idag. Har gått med i en "studentgrupp" som representerar sjuksköterskeprogramet i norrköping. Känns som det kommer bli en hel del att fixa men shit vad det ska bli kul!! Jag och sofpa ska ordna en massa balla kvällar så folk inser att norpan inte är så tokigt trots allt. Kul med lite projekt på sidan om skolan! Frågan som jag brukar skjuta på är "hur jag ska hinna dett"..men jag tror det kommer gå galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0