14 oktober!



Ett välbehövt samtal ikväll. På nått sätt så är du så himla bra på att lösa mina problem, trots de x antal mil som vi har mellan varandra, och får mig att skratta åt sånt som jag kan deppa ihop för. Kommentarer som "men guuud gå och spela Alfapet så är problemet löst" och "jag har aldrig hört någon person deppa ihop över en sån här sak" får mig skratta istället för gråta:)
När ska du flytta in till oss??! Tur så har vi dig här en helg i oktober,lovely:)
Och apropå "oss"...nu bor jag och ida (och lite henke) som en enda liten familj i lägenheten!:) Jag slipper låsa dörren jämt (kommer iof ändå göra det av vana), gå och lägga mig varje kväll i en tom lägenhet, ringa för att få prata med henne (nu räcker det med ett litet skrik så är hon är på en sekund) och bäst av allt: jag får nu visa henne att jag lärt mig klämma kaviartuben rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0