What it takes to come alive




Klädterapi är bra. Ikväll har jag ordnat upp i garderoben och prövat ut vad jag ska ta med mig till Lund. Sen har jag sorterat all tvätt (inte bara en tvättkorg som var fylld) som jag ska tvätta imorgonbitti! Skönt att ha kommit en bit på packning då morgondagens schema är späckat. Tvättning,träning,plugg,biljettförsäljning,föreläsningar,kalas hos emelie och mitt i alltihop ska jag hinna träffa ida som kommer hem från sin vecka i Island! Ja jag brukar ju lyckas ganska bra att få ihop det och just nu är en blandning mellan ensamtid och full rulle precis vad som passar mig.
Puss och tack för tipset om hemsidan till väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0