The end of something is the beginning of something else





Måndagkväll och jag börjar bli lite nervös inför morgondagen... det är på med Sjuksköterskekläderna och ett steg närmare färdig sjuksköterska. När jag tänker på det känns sjukt och faktiskt otroligt skrämmande. Ska man gå där själv om 1,5år och kunna allt? Vad händer om man hittar någon med hjärtstopp? Hur länge kommer det att ta innan man slutar oroa sig att ge medicin till fel patient? Hur ska man kunna allt som behövs för att klara av jobbet och inte klanta sig och riskera någon annans liv? Herregud vad man kan hetsa upp sig själv när man tänker för mycket.

Tänker ladda upp med lite Greys samtidigt som jag tar mig an diskberget i köket. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0