så långt borta men ändå så nära mig

Mina dagar består av morgonpromenad med fröken Carlsson. Följt av plugg hela dagen. Vid 6 går jag hem och äter. Därefter traskar jag till gymmet. Och som avslut på dagen så har det blivit mys med brudarna eller pysselkväll hemma. Inte såå mycket spännande men jag har en bra känsla just nu, skönt att ha en struktur på vardagen!

Dock så hörde jag en komisk kommentar idag på gymmet! Som ni alla mest troligt vet så finns det inget ställe som man är lika äcklig,ful och svettig som på gymmet. Idag så skulle jag gå ner för trappan ner till omklädningsrummet på Sats. Vid maskinerna brevid trappan satt 2 muskelknuttar som av någon konstig anledning titta på mig (befann mig i den där "det blir inte mer svettigt än det här-stunden"). Jag gick ner och duschade och tog bort sminket och drog på mig gråa mjukisbyxor och tröja ( hur skönt är inte det efter träning??!!). Hade bråttom så kan inte påstå att allt smink åkte bort direkt...IAF, när jag kommer upp för trappan så sitter muskelknuttarna kvar och deras reaktion  blev "nu var hon inte lika söt". NÄHE?! Men tack för den då! Jag som kände mig så himla söt i mina gråa mjukiskläder, varav byxorna är smyckade med ett x antal hål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0