nyktert i 2 veckor

Det känns fruktansvärt bra samtidigt som det känns extremt tråkigt..bara att hålla ut! Utgång i helgen utan alkohol, undra hur man kommer bete sig då? Kommer man bli less på dansa? Kommer man skämmas när mina vänner står och juckar mot vakten? Kommer jag kunna hålla mig ifrån att bli snusfull? Kommer jag orka ända fram till 3? Och största frågan; hur kommer jag må dagen efter? Hört rykten om att man blir alltid bakis söndagar, oavsett om man dricker eller inte....vore väll ändå förjävligt!

Varit på Laserdometävling ikväll som bla jag och sofpa var med och fixade! Hade så sjukt kul, vårat lag kom på 1:a plats när Bottenlagen skulle tävla mot varandra...vi skyller dock på första omgången där vi fick -700..sista omgången fick vi +16 000 så lite skillnad var det! Fantastiskt kul iaf och jag är alldeles slut.
Imorgon är det som vanligt tidig uppstigning, föreläsning i 4 timmar står på schemat, SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0