Mot lund!



Väskan är packad (förutom alla sjöblöta kläder som ska hinna torka under natten) och jag är redo för en helg söderut! Elin skickade schemat för helgen och det låter helt perfekt! En blandning mellan brunch i malmö, shottar på nationer, plugg på biblioteket, myskvällar, lunch med annika och clara och mycket mer, låter helt perfekt i mina öron!
Har bara bra minnen från Lund, elin och massa härliga människor är där och jag Älskar verkligen skånskan, king king king!

Kvällen har spenderats hos Emelie som fyller år i helgen! Hon bjöd på oemotståndligt fika och det blev frosseri kan jag lova, följt av Berg flyttar in. Myskväll utan alkohol är något som vi gör för sällan, blir oftast att vi hänger hela gänget på helgerna då det är utgång.
Trevlig helg,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0