missade det där med att lära sig av sina misstag...

Kul att man ska bli straffad för att man går ut nykter! Vaknade 8 imorse och gick upp duktigt och tog min antibiotika (som jag ska käka i 2 veckor) och gick och la mig igen direkt. Dum som man är så tänker man inte på antibiotikans effekt..man måste ha något i magen när man äter den, annars resulterar det i fruktansvärt magont och illamående. Så den här morgonens smärta var värre än bakisheten den själv! Men efter jag tryckt lite ris (enda som jag har hemma som är ätbart) och en alvedon + sömn så mådde jag bättre. Städade upp lite i lägenheten och gick till Sats och tränade. Dum nog så kommer jag på där att jag inte har ätit mer än de där ristuggorna..så det blir till att inhandla en banan som jag äter tillsammans med eftermiddagens tabletter efter träningen. KUL att jag gör samma misstag igen! Klart att inte en banan räcker efter träning för att min mage ska klara av tabletterna.. så hinner bara innanför dörren innan jag mår piss igen. Att plugga är bara att glömma och jag lägger mig i fosterställning i sängen och sover 2 timmar.
NU är jag vaken och tänkte böra med plugget som jag egentligen skullle gjort för sisådär 5 timmar sen om jag följt planen. Men men, jag har ju fått med träning och sömn iaf. Alltid nått!


Gårkvällen blev bättre än förväntan! Fest hos mig där vi körde vattenfall mm, jag hinkade i mig Cola zero istället för alkohol. Kan ju meddela att det inte alls är lika gott längre, tror jag har fördruckit mig på det.. Blev en utgång tillslut och jag hade verkligen skitkul hela kvällen! Sådär, bevisat att man kan gå ut nykter (men självklart föredrar man ju någon cider i kroppen..)

Kommentarer
Postat av: elin

haha alltså jag trodde du skulle vara nykter till JUL. Men så är det bara två veckor!! Koooomigen kämpa:)

2011-11-14 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0