tisdagskväll




Lotta efter 1 öl och jag visar vilken släkt jag tillhör genom att visa upp min näsa lite extra mycket!



Ikväll har Lotta varit här och jag bjöd på lyxmat a la fläskfilé (siri blev lagomt nöjd när hon fick höra att när lotta kommer på besök så är det Finsittning, och när hon är här så blir det Fulsittning a la spagethi och korv typ).
Skönt att prata om allt mellan himmel och jord iaf, inte hunnits ses på riktigt efter Oslo!
Nu är frågan..ska jag se Melissa horn eller inte? Timbuktu är så spikad som det bara går men Melissa lite oklar. Hon är helt fantastisk och den jag lyssnar mest på men samtidigt är kanske vissa artister bättre att avstå ifrån att lyssna på live.
Jag behöver ny musik att lyssna på, ge mig lite tips tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0