jenkan 21 bast!!(L)

Elin: kul att höra att någon trodde att jag skulle kunna klara mig till jul! Här är det dock svårare än vad man tror at klara sig 2 veckor...:)


Ikväll har det varit sconeskväll hos födelsedagsbarnet Jennifer! Vi köpte ett sjukt snyggt halsband som jag kanske snor åt mig någon kväll.... Mysigt var det och jag blir glad hela jag när jag tänker på vilken tur jag har som hittat denna fantastiska klass!
Imorgon börjar den RIKTIGA tentaperioden! Dvs, 2 matlådor ska med för det blir lunch och middag. En massa frukt och några liter kaffe! Så plugg, träna och sova i 2 veckor nu så jag har någon chans att klara monstertentan!! Förra monstertentan så satt jag och karl och pluggade dygnet runt tills vi kunde allt i sömnen..målet är detsamma denna gång, dock lite svårare att uppnå tror jag...
Sov så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0