" jag är för social för att banta"

Lund var helt galet bra! Blev allt som jag tänkt med helgen! På torsdagen blev jag serverad råbiff, måste säga att det smakade helt okej de första tuggorna. Sen blev det för mycket...men ja, en smakupplevelse rikare!
På fredagen pluggade jag hela dagen, fixade gästlegg och mötte upp elin efter hennes arbetsdag. Vi frossade i oss pizza och köpte en massa gott (ni måste prova julskum a la polkagris!). Drack lite rödvin och myste med elins kompis sofia! Jag och elin var så trötta att vid 11 så la vi oss och såg uppdrag granskning. Vuxenpoäng!
Lördagen började bra med en lyxig brunch på en nation. Sen spenderades vi resten av dagen i malmö där vi shoppad lite smått och gott, drack en kaffe och åt kanelbulle på max( elin & matilda style). På kvällen kom Clara dit och vi drack vin och gick ut på en nation! Shit vilken utgång, sjuukt kul!:) Körde Uppdraget vilken resulterades i att det spelades e-type och en kille som stod i morgonrock frick frågan om han hade något därunder ca 10 gånger..Sen var allt som vanligt, elin blev ständigt uppraggad av 40+:are och jag klagade över mina hur ont jag hade i fötterna. ja ni vet hur det är. Dock var det inte riktigt lika mycket klagomål om man jämför med festerna hemma i skell...där tar jag Alltid av mig skorna och ber folk bära mig. Självständighetsträning passar ju in där också! Iaf, sista kvällen i lund avslutades med VÄRLDENS godaste Falafel och Pretty Woman, bättre kan det inte bli!

På söndagen så degade vi i sängen tills jag gick för att träffa min faster Karin. Blev bjuden på fika hos henne och vid 5 hoppade jag på tåget som tog mig tillbaka till fina norpan. Så sammanfattningsvis var det en underbar helg i lund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0