Det där med kärlek

Första lördagen som jag är hemma själv och ska inte iväg någonstans. känns faktsikt hur skönt som helst!
Suttit på skolan i 11 timmar idag. Mamma ringde och frågade hur plugget gick. Sen när hon fått ett svar så frågade hon "hur är det annars då?" Ehh, jaadu...vadå annars? Har inte riktigt hunnit känna efter hur man mår annars, men det är väll ett tecken på att det är ganska bra ändå? Sen insåg jag att jag har typ inget annat liv än att plugga! Pluggar med mina vänner så hinner träffa dom sen så har man ingen att hinna med utanför skolan. Gud vad det låter deprimerande (och ja, jag börjar inse det med) men tycker att det är helt okej ändå. Det har sina fördelar trots allt; Jag har tiden att tentaplugga, jag kan köpa godis istället för äta middag och jag kan få vara helt själv ibland vilket jag behöver för att ha den energin jag vill ha när jag gör saker. Men självklart sina nackdelar, saknar min familj och andra personer. Skulle varit mysigt att bo närmare sin famlij så man kunde åka hem då och då och bara bli omhändertagen och bortskämd med kärlek. Bortskämd med en viss kärlek är väll största minuset i min vardag. Men den som väntar på nått gott?





Sån där kärlek som jag förhoppningsvis kommer Alltid vara bortskämd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0