det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart



WINNERBÄCK TILL STADSFESTEN 2012! När elin berättade det satt jag på bibblan och ville bara skrika rakt ut! Fick istället tyst viska "jaaaaaaaaaaa"...lät extremt entusiastisk:)

Iaf så  Åhh vad han är fantastisk! Det här blir nog 3:e eller 4:e gången jag ser honom och han har varit så fruktansvärt bra varje gång! Han texter och röst får en att rysa. Och jag ber till alla gudar att han spela min favorit, Hjärter dams sista sång! Kommer väll antagligen stå och lipa sönder mig för den är så fin och har en speciell plats hos mig. Men det får va, den måste spelas!!

Jag har iaf avsagt mig från att se den mest gråtframkallande sångerskan i sverige, gissar på att ingo kommer ringa mig störtbölandes under konserten när hon spelar Du är nog den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0