1:a advent




1:advent blev ett fantastiskt bra avslut på denna helg! I lördags sov jag till 13.00 (!!!) och det behövdes kan jag ju säga! Dagen spenderades på stan där jag och ingrid fick ett il och kom hem med några fler påsar än planerade. Riktigt riktigt mysigt var det! Kvällen började på Cromewell där vi firade världens bästa siri 22 år och middagen blev inget annat än en succé:) Vidare till Siri och Ingrid där vi hade så himla kul att vi sket i utgången och festade hela natten hos dom istället! Sömn blev det dock sjukt lite utav eftersom jag inte kan sova länge när jag dricker så man skulle kunna säga att jag har varit vaken sen kl 13.00 i lördags! Bakisdag med lunch hos norrapromenaden-favoriterna sen blev det lite shopping på Julmarknaden, vidare till Sofia där alla kom och myste och drack glögg, åt pepparkakor och såg en film! Avslutade denna braiga helg med en liten rehabkväll där Jag-take awaymat- ELLE- tända ljus och The Holiday medverkade! Filmen är så himla bra att man bara vill krypa i den och leka cameron diaz för en dag!:)

Som sagt, gaaaaah vilken bra helg!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0