klago-inlägg

Trött, sjuk och allmänt blä. Hatar sånna här dagar. Hittils har den här veckan bestått av jobb,plugg,förvirring och sömn. Somnade 10 igår och vaknade vid 1 och kunde inte somna om. Kände mig febrig, igentäppt hals och kunde inte koppla bort skolan. Somnade om och drömde mardrömmar, alltid lika välkommet...

Var på bvc idag och fick ta hand om lite barn. Fick veta att barnmorska inte innebar det jag trott att det skulle göra. Så + att få träffa barn, - att få se dom där sötingarna och - för att jag måste börja tänka om angående min barnmorskeplan.
Iväg till skolan där jag hann läsa drygt 2 timmar. Hem och lägga sig i sängen. Fortfarande helt död så antar att jag borde göra en repris på gårkvällen och somna nu. Kul liv.
Och plus allt detta så min ida i barca, sjukt tomt utan henne:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0