utanför min dörr.

fint föresten att det är hångeltävling utanför mitt rum. Köket blev plötsligt något samlingsrum för salivutbyte. Jaja, bara musiken tystnar någongång inatt så är jag glad...och inte hittar nå underkläder i min kyl imorgonbitti.

Min vän lisa är förövrigt väldigt konstig...hon läste "snopphuvud" i en bok och kan inte sluta skratta när hon hör det ordet. Roligast är det när vi skickar lappar till henne där det står "snopphuvud"  när vi befinner oss i "tysta rummet" på bibblan. Då brister det för henne och måste rusa ut från rummet alldeles tårögd och full av skratt. Detta händer ungefär 1 gång i timmen. Så jäääkla speciellt är väll ändå inte snopphuvud?? Hon är lite konstigt, men ack så underbar!
Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0