superwoman!

Vilken dag! Skrev monstertentan mellan 8-12. Skrev tills tentakvinnan sa "släpp pennan". Var helt slut efter och hade kramp i handen!! Tentan kändes bra och jag räknar med ett G men man vet aldrig hur de rättar!!Sen hann jag inte läsa igenom det, kanske skrivit lite fel åsånt..men jag skrev som bara den och fick ihop en massa papper så nu borde det verkligen gå vägen!
Efter det blev det lunch på skolan, hem och byta om för det var STEK ute! Hann även prata lite mer ordentligt med elin än de senaste "hej, hejdå" samtalen:) Hon har skolledigt nu och jag är sjukt avundsjuk!
Hämtade skolböcker och pluggade ett tag i solen tillsammans med ingrid,fia och jennifer. Sjukt härligt att kunna plugga i en park med stekande sol istället för att borra in sig inomhus!
Det blev 2 timmar halveffektikv tid sen traskade jag hem. Ställde mig vid spisen och lagade en jäääkla massa mat! Ca 10 matlådor fick jag ihop och gjorde 3 olika rätter. Så nu har jag ett tag, måste ladda upp inför denna tentaperiod.
Sen har jag hunnit med att tvätta och nu tänkte jag väcka liv i lägenheten igen genom att städa och sortera allt i garderoben! Känns som om jag inte hunnit göra något av dessa saker de senaste 3 veckorna så nu tar jag igen allt.
Ska även klicka hem proteinshakes så jag har med mig till norge.

Mycket bra dag skulle jag vilja säga, man blir så nöjd när man hinner med så mycket och att tentan gick bra är helt sjuukt skönt! Dock vet jag ju som sagt inte slutresultatet ännu...
Näe nu ska jag hämta sista tvätten och ringa jennifer och fråga hur fan jag får bort fläckar.
HADEEEEE



Bilder från SOF-festen....mössan är det nya modet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0