Sena nätter, tomma glas

Då har man smält i sig ett x antal kalorier ikväll, Ben och jerrys var dock värd det! Såg The town, skitbra film!! Nu ska jag krypa ner och sova litegranna..har kollat upp lite oslogrejer och inser att jag kan nog jobba på restaurang trots allt, finns cyklar att hyra när man ska hem sen så är det inte alls långt mellan jobbet och lägenheten! Så ja, det här ska nog lösa sig det med.
Nu är månadens räkning betald och skulder överfört. Några tusenlappar kvar som tur är, blir att fortsätta snåla ett tag så jag kan leva på något första månaden i oslo! Hoppas verkligen att jag får skatteåterbäringen i juni och lön för de dagar som jag ska provjobba!! Justea...måste öva på att bära bricka. Fasen också. Det kommer låta krash under den första tiden på restaurangen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0