Oslo

Middag med oslobrudarna ikväll! Nu börjar det närma sig och guud vad jag längtar! Pratade med lotta,som också ska med, i telefonen under middagen och gav hon lite info om vad vi bestämt. Hon avslutade samtalet med "matilda, i sommar...i sommar så vi sola,supa,sova och jobba!!!" JAG ÄR TAGGAD JA!
Kommer bli en grym sommar!! Kommer leva på vin och havregrynsgröt (jag vet johannes, vart tog prottisarna vägen? Lugn bara lugn, ska beställa flera kilon med proteinshakes;P ).
Vi kom på smarta idér som tex att 2 st ska ta med plattång istället för alla 7...fattar inte hur jag ska rymma allt i min packning! Kommer vilja ha med mig alldeles för mycket saker...och när ska jag hinna packa? Kanske anställa en personlig assistent under denna period som lagar mat åt mig och packar resväskan?

Chansen att det här kan bli en av flera sommarplågar läggan på torshov är ganska så stor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0