något nytt

Första gången i mitt liv (som jag iaf kan komma ihåg) så skärper jag till mig och värderar min hälsa och skola låååångt framför en festkväll med mina bruds! Har varit sjuk hela veckan och tappade rösten idag...tomt på kontot...2 tentor om 1 månad... jag kommer alltså fram till att jag ska bara följa med på block partyt och umgås med mina vänner sen dra hem när de ska in på "festivalområdet" eller vad man nu ska kalla det för... fram tills det väl var dags att dra hem så tyckte jag att min plan var väldigt bra och vuxen! Inser när alla andra börjar gå in på området för att fortsätta festen att jag går miste om en riktigt riktigt riktigt bra kväll....men men, det kommer fler! här är varje fest "årets fest" som dom så fint säger så jag tror inte att jag dör. Hade iaf en riktigt härlig kväll och nu väntar sängen, gosig och bra! Imorgon är det uppstigning 08.00, seriös pluggdag Svar JA!
HADEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0