Låt mig slippa denna tentaångest!!

Åh vad jag är less. Ingen bra dag alls! Först så vaknar jag och känner mig jättedålig, feber och skit. Bestämmer mig för att ta en sovmorgon för att få nått gjort idag. Sover till 9 och sitter på skolan från 10-20.00. Typ rekordkort tid denna vecka! Och ändå så känner jag på mig att denna tenta aldrig kommer att gå. Känns som om jag läser och läser men det blir ändå bara kaos i huvudet och näe, känns inte rätt.
Men har iaf 2 veckor kvar att plugga. På söndag ska jag och karl som jag pluggar med kunna ALLT, då har vi drygt 1 vecka på oss att bara sitta och förhöra varandra och skriva gamla tentor. Tråkigt dock att resten av veckan kommer bestå av plugg och jag måste nog skjuta upp firandet för ida:( Meen får gottgöra det i osloooo!

Nu ska jag sluta trycka vindruvor, världens sämsta middag föresten (ja jag är lat så orkade inte laga något), för nu bubblar min mage och lär måste gå på toa hela natten! ÅH vad jag är bra!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Matiiilda!!! Hur går det med ditt nya liv, har du kommit närmare dina orealistiska mål haha??

Och viktigare än så, ska du hem till Skell nåt i sommar?? Typ över stadsfesten?

2011-05-19 @ 19:36:24
URL: http://annamarianyman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0