känn peppen!



Idas födelsedag blev grym! startade upp med en frukost här på gripen. Sedan tog vi bilen till nkpg skärgård där vi glassade i solen/molnen. Vidare till söderköping där vi åt glass vid kanalen. Riktig mysig stad!
Hem och byta om sedan blev det lite parkhäng med hennes klass. Avslutade hemma hos en av hennes klasskompisar där feste kom igång! Idas bror Joel bevisade föresten att killar inte kollar på vad tjejer har på sig på fötterna...jag bad honom ta med mina enkla svarta pumps..han tog mina svarta platta jobbarskor. Ja, svart fick jag iaf! Det blir nog tygskor resten av livet!:)

Nu håller jag på att lägga upp lite kläder på tradera. Det går SJUKT trögt. Borde kanske fattat det när det är gratis å allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0